روابط عمومیها باید به عنوان یک بخش حیاتی در سازمانها از حمایتهای لازم برخوردار باشند و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در این خصوص حمایت ویژه ای خواهد کرد.
شهری: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در نشستی با مدیران روابط عمومی های مجموعه مدیریت شهری، بر تغییر و بروز رسانی عملکردها و نقش کلیدی آنها در اقناع شهروندان و پیشبرد پروژههای شهری تاکید کرد.
دکتر محمدجلال سبزی در این نشست که با حضور مشاور رسانه ای شهردار کرج برگزار شد، همچنین از برنامه های جدید این اداره کل برای تقویت روابط عمومی های مدیریت شهری از طریق آموزش و ارتقای سطح کیفی خدمات آن ها خبر داد.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها باید به عنوان مدیران امین و ویترین مجموعه عمل کنند و در تصمیمگیریهای مهم نقش فعال داشته باشند، گفت: دوره قبلی را باید کنار بگذاریم. مدیر روابط عمومی باید مدیر سازمان را هدایت کند و او را برای اقناع افکار عمومی آماده می کند. اگر مدیری بخواهد طرح یا پروژه ای را اجرا کند، باید مردم را قانع کند و این وظیفه اصلی روابط عمومی است.
سبزی همچنین بر ارتقای جایگاه روابط عمومیها تاکید کرد و ادامه داد: روابط عمومیها باید به عنوان یک بخش حیاتی در سازمانها باشند و از حمایتهای لازم برخوردار باشند و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در این خصوص حمایت ویژه ای خواهد کرد.
ما باید به سمت شهروند محوری حرکت کنیم
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، ما به سمت شهروند محوری حرکت کنیم و نیازها و خواسته های مردم را در نظر بگیریم. روابط عمومیها باید با تولید جذاب و مفید، اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند.
سبزی در ادامه به برخی از برنامه های جدید شهرداری کرج کبرای تقویت روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: تولید محتوای با هدف و باکیفیت و یکپارچه برای اطلاعرسانی به شهروندان و برگزاری دورههای آموزشی برای ارتقای دانش و مهارتهای روابط عمومی همچنین حمایت از ایجاد صفحات مجازی ارتباط بهتر با شهروندان از برنامه های پیش رو است.
وی همچنین اصلاح چارت برای شفاف سازی وظایف و مسئولیت های روابط عمومی ها و افزایش بودجه برای توسعه روابط عمومیها و اجرای بهتر برنامهها را از برنامه های پیش رو برشمرد.