جلسات دیدار مردمی ضمن تقویت اعتماد اجتماعی به مدیریت شهری و ایجاد رضایتمندی در مردم، عاملی برای آسیب شناسی مشکلات و مسائل شهری و سنجش نحوه خدمات رسانی کارکنان و مدیران شهری نیز می باشد.
شهردار گرمدره گفت: «پاسخگویی» و «شفافیت» عامل تقویت اعتماد اجتماعی به مدیریت شهری است.
به گزارش خبرنگار شهری «پیام آشنا»، در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۴، دکتر مسعود نجفی شهردار، اولین جلسه ملاقات چهرهبهچهره خود را با مردم شهر گرمدره برگزار کرد. این دیدار که در راستای تعامل مستقیم با شهروندان و بررسی مشکلات و پیشنهادات آنان صورت گرفت، نویدبخش رویکردی مشارکتی در مدیریت شهری بود.
در این جلسه، دکتر نجفی ضمن شنیدن دغدغههای مردم، به بررسی درخواستهای شهروندان پرداخت و راهکارهای اجرایی برای بهبود وضعیت شهری ارائه داد. این ملاقاتها که پیشتر نیز در سالهای گذشته برگزار شدهاند، نشاندهنده تعهد مدیریت شهری به ارتباط مستمر با مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است.
وی در حاشیه این جلسه به خبرنگارِ ما گفت: جلسات دیدار مردمی ضمن تقویت اعتماد اجتماعی به مدیریت شهری و ایجاد رضایتمندی در مردم، عاملی برای آسیب شناسی مشکلات و مسائل شهری و سنجش نحوه خدمات رسانی کارکنان و مدیران شهری نیز می باشد.
این مسئول، رسیدگی به مشکلات مردم را اصلیترین محور برنامه های ملاقات مردمی دانست و افزود: بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولان از مشکلات و نیازهای عموم مردم برگزاری ملاقات عمومی است و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اصلیترین محور برگزاری ملاقات مردمی است.
شهردار گرمدره با بیان اینکه مردم ولینعمت ما هستند، اظهار داشت: تا آنجا که قانون و مقررات اجازه دهد و از عهده ما برآید، به مشکلات مردم رسیدگی خواهد شد.