علم و تکنولوژی 30 آبان 1403 - 15 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
در دانشگاه آزاد کرج؛

برگزاری دومین رویداد صدرا با مشارکت شرکت دیجی کالا

رویداد با همکاری شرکت های زر، ماموت و شرکت های حوزه کشاورزی و پزشکی برگزار خواهد شد.

علمی: همزمان با بزرگداشت هفته هوش مصنوعی، دومین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به منظور ارتباط دانشجویان با صنعت و بازار کار برگزار شد.

این رویداد با هدف معرفی فرصت های شغلی به دانشجویان جویای کار و کشف استعدادها با مشارکت و همکاری شرکت دیجی کالا با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرج، کمال ریاضی معاون منابع انسانی شرکت دیجی کالا، اساتید، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرج در این رویداد عنوان کرد: علم و تخصص دانشگاه، می تواند به ارتقاء صنعت کمک کند، دانشگاه زمانی بعنوان سازمان حل مسئله است که فعال، پویا و خلاق باشد و بتواند با دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار کند و مشکلات استان یا بومی که در آن قرار گرفته است را برطرف نماید.

کلانتری اظهار داشت: یکی از راه های مناسبی که در سند تحول و تعالی دانشگاه پیش بینی شده، رویداد صدرا است که زمینه ارتباط با صنعت، اقتصاد و کسب و کار را فراهم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: “صدرا” به معنای صنعت، دانشگاه و راه اشتغال است و هدف از برگزاری رویداد صدرا، مهارت افزایی، ارتباط و تعامل صنعت با دانشگاه، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، معرفی فارغ التحصیلان و دانشجویان به دستگاه های اقتصادی ،صنعتی و استفاده از خبرگان صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

این استاد دانشگاه افزود: اولین رویداد صدرا در اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری استانداری البرز، اداره کل صمت، اداره کل کار و رفاه اجتماعی، اداره کل فنی و حرفه ای استان، مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان و ۳۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.

در این رویداد 35 مدیر منابع انسانی از شرکت های بزرگی حضور داشته و نیازهای خود را به دانشجویان اعلام کردند؛ برگزاری این رویداد نشان داد که استقبال جهت کاریابی پرشمار است، بنابراین تصمیم به برگزاری رویدادهای تخصصی گرفتیم.

بلاشک در دانشگاهی که ۵۲ هزار دانشجو وجود دارد و روزانه 20000 دانشجو در آن حضور فعال دارند، برگزاری رویدادهای تخصصی موفق تر است و  امروز این رویداد با همکاری شرکت دیجی کالا برگزار شد و قطعا در نشست تخصصی دیگری، این رویداد با همکاری شرکت های زر، ماموت و شرکت های حوزه کشاورزی و پزشکی برگزار خواهد شد.

دکتر کلانتری در بخش پایانی صحبت های خود اذعان داشت: شرکت دیجی کالا بزرگترین شرکت فروش آنلاین کشور است و نقش مهمی در اقتصاد دیجیتال دارد و کمک شایانی به کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی داشته است.

 البته در فضای باز دانشگاه، زمینه ی حضور شرکت های کوچک، برای برگزاری این گونه رویداد ها فراهم است.

لازم به ذکر است در حاشیه این رویداد تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه تقویت و توسعه همکاری های فی مابین با هدف دسترسی و بکار گیری دانش و فن آوری روزآمد در اجرای طرحهای پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای، آموزشی، مهارتی، بازاریابی و فروش در موضوعات مرتبط با شرکت دیجی کالا  و دانشگاه به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فن آوری های مورد نیاز شرکت و حضور حداکثری دانشجویان و پژوهشگران دانشگاهی جهت کسب مهارت های ویژه شغلی و تحقیقاتی منعقد گردید.

نویسنده
payam
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *