صنعت و معدن و تجارت 24 دی 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
مالمیر:

زنجیره تولید تا فروش محصولات حلقه مفقوده‌ دارد

این روش‌های نوین فروش نه تنها دسترسی به بازارهای جدید را تسهیل می‌کند بلکه به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

رئیس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز با اشاره چالش های سرراه این صنایع اعلام کرد: صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم کشور از تولید تا مصرف دارای حلقه های مفقوده هستند.

یدالله مالمیر شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر همین اساس البرز در ۳۰ دی ماه جاری میزبان همایش کشوری صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم است، در این همایش چالش‌ها و رویکردهای نوین، برندها، مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی در حوزه نساجی، پوشاک و چرم کشور بررسی خواهد شد.

مالمیر تصریح کرد: در کشور ما بخش عمده‌ای از ظرفیت مراکز خرید به عرضه و فروش پوشاک اختصاص دارد به همین دلیل برگزاری چنین همایشی برای طرح و بررسی دغدغه‌های فعالان عرصه نساجی، پوشاک و صنایع وابسته ضروری است.

رئیس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز گفت: در زنجیره تولید تا فروش محصول در این حوزه، حلقه مفقوده‌ای داریم که در این خصوص پرداختن به تعاریفی همچون سفر مشتری اهمیت بالایی دارد زیرا یک مشتری زمانی که از یک برند خرید می‌کند در حقیقت سفری را آغاز کرده که ایجاد جذابیت برای او در این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به چالش منابع انسانی که برندهای صنعت نساجی، پوشاک و چرم و فروشندگان در این حوزه ممکن است با مشکلات جدی در خصوص آن مواجه باشند، افزود: بخش قابل توجهی از منابع انسانی در مجموعه‌های تولیدی و بازار را در حال حاضر نسل زِد تشکیل می‌دهد که در علم مرتبط به این صنعت فروش، خبره و کاربلد هستند، اما به دلیل عدم تجربه کاری، به بسیاری از اصول پایه و روش‌های کار آشنا نیستند.

نقش فروش‌های اینترنتی در رونق صنعت نساجی، پوشاک و چرم

مالمیر با بیان اینکه دیگر مبحث مهم برای کمک به توسعه و رونق صنعت نساجی، پوشاک و چرم استان البرز، بخش فروش‌های اینترنتی است، گفت: این روش‌های نوین فروش نه تنها دسترسی به بازارهای جدید را تسهیل می‌کند بلکه به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان عرضه کنند و از این طریق سود بیشتری کسب کنند.

وی در خصوص دلیل برگزاری این همایش در البرز افزود: درصد قابل توجهی از نیاز کشور در حوزه نساجی و پوشاک به ویژه تأمین مایحتاج پایتخت در این بخش در البرز تولید می‌شود، به گونه‌ای که بسیاری از فعالان صنعت مربوطه دارای بخش‌های تولیدی و کارخانه‌ای یا دفاتر فروش در این استان هستند.

دستاوردهای همایش و تجارب تولیدکنندگان نام‌آور

نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز در خصوص دستاوردها و نتایجی که از برگزاری این همایش عاید خواهد شد، بیان کرد: در این صنعت، تولیدکنندگان نام‌آوری در البرز فعالیت دارند که از صادرکنندگان معتبر هستند و می‌توانند تجارب خود را در اختیار نسل جوانی قرار دهند که می‌خواهند وارد عرصه‌های بین‌المللی برای عرضه و فروش محصولات تولیدی خود شوند.

نویسنده
payam
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *